2016. június 6., hétfő

A műtét előtt

A műtét előtti pár napban nem mondanám, hogy nagyon izgultam, mert lefoglalt a munka és nem is nagyon tudtam gondolni a műtétre. A haza felé vezető út inkább jobban izgatott, ugyanis 10 órát kellett vezetnem hazáig...

Útközben volt időm gondolkodni a műtéten és próbáltam elképzelni milyen lesz az a 2 nap, hogy fog zajlani a műtét. Igazság szerint azért sem izgultam szerintem, mert már volt egy térd műtétem, ahol ennél komolyabb beavatkozásra került sor és talán az nyugtatott, hogy ez csak egy kis "rutin műtét" lesz ahhoz képest, hogy szinte 2 napos a folyamat.

Szerda reggel még el kellett mennem vérvételre, mert kellett a 'Nagy labor' eredmény a műtéthez.amit szerencsére délutánra meg is kaptam és most már nyugodtabban várhattam a Csütörtök reggel fél 8-as kezdést.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése