2016. június 13., hétfő

Túl az első héten

Műtét után eltelt kicsit több mint egy hét ami nem mondom, hogy eseménytelen volt a hajam számára. Az első éjszakák még mindig elég szakaszosan történtek, mert már nem azért keltem fel, hogy vérzett volna a fejem, vagy hogy fájt volna, hanem azon aggódtam, hogy még véletlenül se feküdjek rá a frissen átültetett területre. (mert tudok ám mindenféleképpen aludni :D ) 

A fájdalom szinte teljesen elmúlt, amit inkább a varasodás okozta viszketés vett át. A spricnit használtam minden nap, sőt még sűrűbben is mint 2 óránként. Volt hogy fél óránként fújtam mert úgy éreztem, hogy ki van száradva a fejbőröm és viszket. De ennek nem hiszem hogy hátrány lett volna, sőt a var le is esett, 1 hét alatt szinte az összes aminek nagyon örülök!!

Most szinte semmi nem látszik a műtétből, laikusoknak meg főleg akik nem tudták mi történt velem. Most ahogy észrevettem kezdenek kis pattanás szerű dolgok kijönni a fejbőrömön, amit olvastam, hogy normális is, ezért nem nagyon aggódok, max bosszankodok, hogy viszket, meg azért fáj is 1-2.

Hajbeültetés után 1 héttel


Mindent összevetve már moshatom vízzel a hajam, de közben is csak óvatosan simogatva a friss területet, aminek már nagyon örülök a viszketések enyhítése végett!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése